Brzdový kotouč EBC MX / Enduro / ATV MD6253D

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.
Cena s DPH: 1 840 Kč (1520,66 bez DPH)
Dostupnost: externí sklad: 3-6 pracovních dnů
Objedn. číslo 54938
+ -

Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá ocel HPSR s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdného povrchu, koeficient tření zůstane konstantní.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- Pro lepší brzdný výkon EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter.
- Nezávislý design.